Trápí Vás myčka? Něco vám nejde u myčky? Tady jste správně, poradíme vám.
- Nabízíme pozáruční servis myček všech značek za nízké ceny
- Amica, Ardo, Ariston, Balay, Bauknecht, Baumatic, BEKO, Best, Blomberg, Bosch, Brandt, Calex, Candy, Cata, Clatronic, Concept, Constructa, Crosley, Daewoo, De Dietrich, Ecg, Edesa, Edesa-Fagor, Electrolux, ETA, Eurotech, Faber, Fagor, Gaggenau, Goddess, Gorenje, Haier, Hoover, Hotpoint, Hyundai, Iberna, Ignis, Indesit, Karma, LG, Liebherr, Miele, Mora, Neff, Panasonic, Philco, Polar, Romo, Romo – Fagor, Samsung, Siemens, Tatramat, Teka, Whirlpool, Zanussi, Zelmer. Nenašli jste tu vaší? Zavolejte nám.
- Používáme originální náhradní díly, pokud klient neurčí jinak
- Na namontované díly je poskytována záruka dle zákona
- Cenu opravy se vždy dozvíte předem
- Vždy se snažíme opravit Vaši myčku na místě, při první návštěvě a pečlivě
- Pokud je oprava nerentabilní, poradíme Vám s výběrem nové myčky
Chcete poradit, či to rovnou nechat opravit? Volejte +420 776 466 628
Seznam nejčastějších závad u myčky, které řešíme:
- myčka nevypouští
- kontrola odtokového sítka filtru
- možné zablokování vrtulek vypouštěcího čerpadla
- v myčce zůstala voda s nádobím
- zkouška programu samotného vypuštění myčky
- případně vypuštění myčky přes odtokový filtr
- zkouška nového mytí
- myčka vytekla
- kontrola těsnící gumy dvířek
- v případě poškození její výměna
- nutný servis mimo váš dům/byt
- myčka neohřívá vodu
- možné přerušení topného tělesa
- nutný servis mimo váš dům/byt
- nelze otevřít dvířka u myčky
- vadný zámek
- případně poškozený mechanizmus dvířek
- nutný servis mimo váš dům/byt
- myčka nejde spustit
- skvrny na nádobí, matné sklenice
- nádobí není dostatečně čisté
- netočí se ramena u myčky
- nefunkční programátor
- myčka nenapouští
Před zavoláním, či napsáním si prosím přiravte přesné označení výrobku. Kde najít štítek výrobce? Podívejte se ZDE.